Warunki dostaw, rozładunku, reklamacji i zwrotów.

DOSTAWA I ROZŁADUNEK

  1. Dostawa gratis przy zamówieniu minimum logistycznego. 
  2. W przypadku nie osiągnięcia minimum logistycznego koszt dostawy ustalany jest indywidualnie.
  3. Czas dostawy od 5 do 28 dni roboczych.
  4. Przy rozładunku prosimy o:
    • zapewnienie możliwości wjazdu i wyjazdu kierowcy (samochody są dość duże)
    • przygotowanie miejsca na towar
    • sprawdzenie dokumentów przewozowych
    • sprawdzenie przesyłki
  5. Zdajemy sobie sprawę, że większość dostaw realizowana jest bezpośrednio na budowy. Brak numeru ulicy nie stanowi zatem problemu. Zdarzyło nam się wysłać towar z adresem dostawy, który był tylko współrzędnymi GPS.
  6. Niestety nie jesteśmy uprawnieni do podawania numerów telefonów kierowców. Możemy się jednak kontaktować z nimi przez centralę. Dodzwonienie się do centrali firmy spedycyjnej graniczy z cudem. Choć próbować zawsze warto.

WARUNKI DOSTAWY DLA POSZCZEGÓLNYCH PRODUCENTÓW:

  • Arsanit - minimum logistyczne styropian 30 m3; chemia - 1 paleta; zasięg logistyczny wg. ustaleń producenta; info
  • Austrotherm EPS: >30 m3 - 0 zł; 30-25 m3 - 62 zł; 25-20 m3 - 99 zł; z wyjątkiem województw: zachodniopomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie; info
  • Austrotherm XPS: >30 m3 - 0 zł; z wyjątkiem województw: zachodniopomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie; info
  • Genderka - > 30 m3 - 0 zł z wyjątkiem województwa zachodniopomorskiego; info
  • Isover -> 0 zł powyżej 5 palet - info
  • Izobau - > 30 m3 - 0 zł cała Polska, odbiór własny od 1 paczki; info
  • Styropmin - > 30 m3 - 0 zł cała Polska, odbiór własny od 1 paczki; info
  • Swisspor -> 30 m3 - 0 zł cała Polska; info
  • Synthos XPS - > 40 m3 - 0 zł cała Polska info
  • Termo Organika -> 30 m3 - 0 zł - na wyznaczonym terenie - info 
  • Yetico - > 15 m3 - 0 zł cała Polska; odbiór własny od 1 paczki; info

REKLAMACJE

  1. Reklamacje się zdarzają - rozpatrujemy wszystkie. Większość uwzględniamy.
  2. Bardzo prosimy o uważne przyjrzenie się przesyłce. Widoczne gołym okiem uszkodzenia palety / towaru / paczki / worka prosimy zgłaszać kierowcy i przy nim wypełnić formularz szkody (każdy kierowca ma go ze sobą).
  3. Wiemy, że czas to pieniądz. Wiemy też, że kierowcy mają dużo pracy. Mimo tego bardzo prosimy zatrzymać kierowcę do momentu obejrzenia przesyłki.
  4. Reklamacje prosimy zgłaszać telefonicznie lub mailowo na: biuro@izolacjegt.pl

ZWROTY

  1. Do zwrotów każdy ma prawo. Regulują je ustawy i nasz Regulamin.